GARANTIE
Op ieder product dat u koopt bij Diamaas.nl heeft u garantie op productie en fabricagefouten. Diamaas.nl houdt zich aan de officiële garantietermijnen die gesteld worden door leveranciers, importeurs en fabrikanten. Alle reparaties die binnen de garantietermijn moeten worden uitgevoerd zullen ook door de toeleveranciers van Diamaas.nl worden verricht.
Koopt u bij Diamaas.nl een product dat binnen de gestelde garantie termijn een defect gaat vertonen, dan kunt u bij ons aankloppen om het probleem op te lossen. Wij vinden dat ieder sieraad en ieder horloge, vrij moet zijn van fouten en dat u er veel draagplezier van behoort te hebben. U kunt te allen tijde uw aankoop naar ons opsturen voor garantie, wij lossen het op.
De garantie die u krijgt op uw aankoop is veelal internationaal, maar zeker nationaal. Daarom zou u bij iedere juwelier in het land terecht kunnen met uw sieraden of horloges.
- Diamaas.nl geeft garantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
- Wij geven geen garantie op verloren items, cz steentjes, diamantjes en leren onderdelen.
- De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Diamaas.nl
- Wanneer u een product hebt ontvangen, dat gebreken vertoont, dient u dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Dit kunt u doen door te mailen naar info@diamaas.nl
- De retour gezonden artikelen dienen in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd (indien niet aangetekend verstuurd, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor zoek geraakte post stukken!) te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.
- Lees voor meer info: Algemene voorwaarden.
- Print het onderstaand formulier uit voor retourzendingen/garantie.
FORMULIER IN EEN PDF. BESTAND.
Klik hier als u Acrobat Reader wilt downloaden.
LET OP! Indien u geen retour-formulier invult en meestuurt in de retourzending, kunnen wij de retour gezonden goederen niet in behandeling nemen.
Adres:
Diamaas Juwelier
T.a.v. Klantenservice/Garantie
Noordeinde 149
1334 AN Almere Buiten
Kosten:
Garantie: Wanneer u een product voor garantie wilt claimen, zijn de kosten voor het verzenden naar Diamaas.nl voor uw rekening. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van Diamaas.nl (zoals het verzenden naar distributeurs en retour-zending naar de klant).
Oorbellen:
- Emaille valt bij normaal gebruik onder de garantie.
- Garantie wordt ook verleend indien een oorbel kapot, maar in de originele ongeopende sealverpakking, degelijk verpakt, wordt geretourneerd.
- Bij twijfel kunt u altijd telefonisch contact opnemen over de garantie van de aan u geleverde oorbellen.
Uitzondering en aanvulling op garantie bij oorbellen:
- Bij schade aan oorbellen waarvan de sealverpakking is geopend, verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.
Horloges:
- De garantieperiode van onze producten lopen van 12 tot 24 maanden.
- Dit is per productgroep verschillend, de garantie periode staat vermeld bij de product omschrijving.
Uitgesloten van de garantie bij horloges:
- Horloge-banden
- Gebroken glas
- Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
- Lege batterij (tot 3 mnd na aankoop valt het wel onder de garantie)
- Schade ontstaan door stoten en/of onjuist gebruik